Cviky na zvětšení poprsí

Zvětšení prsou cvičením se považuje za jeden z přirozených způsobů, jak přispět k tomu, aby vypadaly ženy lépe, co se týče této konkrétní části těla. třeba hned na úvod říci, že nejde o všelék a jen samotným cvičením nedosáhnete dokonalou postavu. Zde jde ruku v ruce s cvičením i správná životospráva, stravování a kombinace dalších faktorů, které mají vliv na samotný růst a formování prsou. Nehledejte tedy žádný zázračný cvik na zvětšení prsou, ale věnujte se tomu komplexně.

 

cviky

 

Zvětšení prsou cvičením – pravda a mýty

Ačkoli některá fitness studia slibují, že znají cviky na zvětšení objemu prsou, jde spíše o cviky na zvětšení prsních svalů. To je totiž jen jedna část pravdy, protože na samotnou velikost prsou mají vliv i mléčné žlázy a ty se nedají žádným cvičením zlepšit. Jiná je však otázka ohledně zpevnění prsou, protože zde již existují určité postupy v rámci fyzického tréninku a cvičení, které mohou pomoci na zpevnění ženských prsou a jejich lepší vyformování.

I zde ale netřeba hledat žádné cviky na rychlené zpevnění prsou, jež by dokázaly tento efekt přinést za velmi krátkou dobu, protože jde spíše o dlouhodobější proces, který souvisí i celkově s cvičením. Proto se kombinují například cviky na zpevnění prsou a břicha, protože se jedná o komplexní postup určený k zpevnění svalstva v oblasti hrudníku a bříška v jeho horní i dolní části. V konečném důsledku se mohou ale jevit prsa opticky o něco větší, ale nedošlo k jejich zásadnímu zvětšení, spíše jen k zformovaní.

 

vetsi prsa

 

Cviky na růst prsou

Cviky na zvětšení prsních svalů mohou pomoci jejich optickému zvětšení, pokud budete dodržovat několik důležitých pravidel. Nezapomeňte však, že kromě cvičení třeba změnit i životní styl – to znamená podpořit metabolismus, aby nedocházelo k nadměrnému ukládání tuků, ale k tvorbě svalové hmoty, také si dávat pozor na to, co konzumujete a co pijete, a v neposlední řadě je kromě samotného cvičení důležitý i běžný pohyb – ať už chůze nebo jiná přirozená činnost.

 

Zapamatujte si, že:

  1. Základem je při cvičení nepoužívat těžké váhy, protože prsní sval nepatří mezi velké svaly a neměly byste ho tedy příliš přetěžovat
  2. Zaměřte se na cviky, kde zatěžujete zejména prsní sval, ne různé postranní svaly hrudníku a podobně
  3. Cviky na horní část prsních svalů je třeba cvičit v rámci tréninku jako první
  4. Nezapomeňte na správné držení těla, ramena je třeba stisknout dozadu a napřímit se
  5. Dodržujte správnou techniku cviků

 

Pojďme se nyní podívat na některé typy cvičení a aktivit,

které pomáhají růstu prsou a prsních svalů

Plavání

Na formování hrudníku a prsního svalstva má velký vliv plavání a proto by mělo být základem fyzického tréninku. Navíc dochází i ke zpevnění prsního svalstva, protože to musí odolávat tlaku vody, ve které plavete. Zapojení rukou a také správné dýchání pomáhají formovat i postranní svaly na hrudníku, což pomůže k lepší pevnosti prsů v této části těla.

Kliky

Velmi účinné jsou i kliky, přičemž ale pozor na to, kterou svalovou část budete trénovat. Dlaně musí být vedle tebe a ruce nesmí být příliš rozpřažené, protože pak netrénujte prsní svaly, ale svaly na rukou. Celé tělo musí být natažené, v jedné rovině, a břišní svalstvo musí být napnuté. Kliky by se měli dělat v menších sériích, nejvýše do 15 kliků, aby nedošlo k přetížení. Ukázka správného provedení je například zde:

Kliky o stěnu

V tomto případě se postavíte před stěnu, zhruba půl metru až metr, podle toho jak jste vysoká. Dlaně opřete o zeď zhruba oproti ramenům, ale ne ve výši ramen, ale níže, ještě pod prsa. Následně ruce skrčíte v loktech a hrudí se přibližujete ke zdi. Když stěnu dosáhnete, odtlačíte se. Tento cvik formuje jak prsa, tak ramena a samotné ruce.

 

Hledáte ten nejlepší přípravek na zvětšení poprsí? Podívejte se na odborné srovnání, které vychází z hodnocení reálných zákazníků.

Srovnání přípravků

 

Účinné cviky na zpevnění prsou

Kromě optického zvětšování objemu prsních svalů je nezbytné i zvýšení jejich pevnosti. K tomuto účelu jsou ideální cviky na zpevnění prsou pro ženy, které se mohou provádět i po kojení. Říká se totiž, že pevná prsa = krásná prsa a v tomto případě to lze jednoznačně potvrdit. I zde ale upozorňujeme, že aplikováním těchto cvičení nelze očekávat, že se prsa zvětší o 3 čísla – to prostě nejde. Na druhou stranu, zpevnění a vyformování při správně provedeném cvičení určitě nastane.

Tah nahoru

Mezi základní cviky na zpevnění ženských prsou patří tah vzhůru. Narovnejte se, spojte ruce dlaněmi k sobě a mějte ruce pokrčené v pravém úhlu. Dlaně tlačte proti sobě a lokty zároveň zvedněte o 10-15 centimetrů. Následně je vraťte zpět.

Dlaně proti sobě

Toto cvičení je obdobné jako při tahu nahoru, avšak dlaně jsou spojeny přesně před prsy, špičky směřují vzhůru a jediným cílem je tisknout dlaně proti sobě a uvolňovat je.

Stlačování míče

Podobně jako tlačení dlaní proti sobě funguje i to, že se postavíte s rukama do podobné polohy jako při předešlém cvičení, mezi dlaně si dáte míč a začnete na něj tlačit. Počkejte asi 15 sekund a následně ruce uvolněte.

Cvičení s činkami

Na toto cvičení na zpevnění prsou budete potřebovat dvě jednokilové činky. Lehněte si zády na zem, rozpažte ruce (jako byste byla motýl) a do každé si vezměte jednu činku. Pak se nadechněte a spolu s výdechem zvedejte činky nad hlavu tak, aby se spojily. Vzápětí se vraťte do původní polohy spolu s nádechem. Toto cvičení můžete zopakovat i 20-krát.

Cviky na zvětšení poprsí
3.57 (71.43%) 14

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *